Een bestelling plaatsen
Bestellen bij Carmat doe je zo
Zoek het artikel dat je wilt kopen en leg het in je winkelwagen.Wil je verder rondkijken? Geen probleem, het artikel blijft in je winkelwagen liggen. Als je meteen wilt bestellen, klik je op de winkelwagen rechts boven in je scherm. Je dient ingelogd te zijn voor het plaatsen van een artikel in je winkelwagen.
Heb je nog geen online account?
Vraag deze dan hier aanBestelling controleren
Geef na de controle van de winkelwagen aan waar Carmat je bestelling moeten bezorgen. Je kunt een ander bezorgadres ingeven als dat adres bij ons bekend is.
Als het adres niet bekend is bij ons verzoeken we je het adres te vullen in het veld "Opmerkingen". We zullen er voor zorgen dat je bestelling dan op het opgegeven adres afgeleverd wordt.
Als het adres niet bekend is bij ons verzoeken we je het adres te vullen in het veld "Opmerkingen". We zullen er voor zorgen dat je bestelling dan op het opgegeven adres afgeleverd wordt.
Als artikelen uit dezelfde bestelling een verschillende levertijd hebben, leveren we uit wat er op het moment voorradig is. Een eventuele backorder wordt in de Benelux altijd franco na geleverd.
Betalen en afronden
Klik op ‘Bestelling plaatsen’ om je bestelling af te ronden.
Producten favoriet maken
Wil je een product niet elke keer op moeten zoeken? Maak een standaard bestellijst aan.Zoek het product op dat je vaker besteld. Door op het sterretje te klikken of 'voeg toe aan bestellijst' aan te klikken, komt het product bovenin het scherm te staan onder 'standaard bestellijst'.
De volgende keer dat je dit product wilt bestellen, hoef je het niet op te zoeken maar staat hij direct in je standaard bestellijst bovenin het scherm, als je ingelogd bent.